- 1. حساب کاربری
- 2. ثبت و پیگیری سفارش
- 3. پرداخت و ارسال سفارشات
- 4. خدمات
باز کردن همه | جمع کرن همه
- 1. آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "حساب کاربری من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات حساب کاربری" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 708بار - 2. چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 775بار - 3. آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 703بار
- 1. دوست دارم از گالری هنری پیکاسو خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
علاوه بر سابقه گالری هنری پیکاسو، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت گالری هنری پیکاسو با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین گالری هنری پیکاسو با بیش از 3 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از هزاران مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده . بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد گالری هنری پیکاسو استفاده کنید
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 1074بار - 2. آیا برای خرید از گالری هنری پیکاسو، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 1399بار - 3. آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 1063بار - 4. از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
گالری هنری پیکاسو با ارسال پیامک و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارش ها" از وضعیت آن مطلع شوید.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 934بار - 5. آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت گالری هنری پیکاسو با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 978بار - 6. بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با گالری هنری پیکاسو تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش گالری هنری پیکاسو با شما تماس خواهند گرفت.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 1111بار - 7. میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله ، این امکان هم برای خریدارانی که قادر به ثبت سفارش از طریق اینترنت نیستند فراهم شده است
شما میتوانید با شماره های 09900994429 واحد فروش تماس حاصل نماییدآیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 1063بار
- 1. مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
شما به صورت نقدی، بانکی یا اینترنتی میتوانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید.
همگی کاربران گالری هنری پیکاسو میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت گالری هنری پیکاسو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت گالری هنری پیکاسو برای همه کاربران وجود دارد. در صورتی که سفارش را بصورت پرداخت درب منزل ثبت کرده باشید می توانید بعد از تحویل گرفتن سفارش مبلغ را به مامور پست پرداخت نمایید
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 847بار - 2. با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت گالری هنری پیکاسو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 861بار - 3. آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیتهایی دارد؟
بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان گالری هنری پیکاسو به مشتری اعلام خواهد شد.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 4689بار - 4. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 8078بار - 5. آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی گالری هنری پیکاسو از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 8109بار - 6. آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 8269بار - 7. آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت گالری هنری پیکاسو امن است؟
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از گالری هنری پیکاسو که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 8234بار - 8. سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
تمامی سفارشها توسط سرویس اکسپرس گالری هنری پیکاسو ارسال خواهد شد، گالری هنری پیکاسو همواره به دنبال رضایت مشتریان گرامی می باشد، در نتیجه در موقعیت های مختلف کشور با هدف تحویل هر چه سریعتر محصولات، سفارشها با شرکت های پستی متناسب با آن موقعیت ارسال خواهند شد
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 8350بار - 9. هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 8321بار - 10. آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
زمان رسیدن ارسالهای خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 1 الی 7 روز متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.
درباره سفارشهای با آدرس تحویل تهران، شما میتوانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 8281بار - 11. آیا میتوانم سفارشی را که ارسال شده رهگیری کنم؟
بله، پس از ارسال سفارشات کد رهگیری و آدرس رهگیری مرسولات برای شما پیامک خواهد شد
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 8400بار
- 1. آیا محصولات گالری هنری پیکاسو شامل گارانتی می شوند؟
بله ، تمامی محصولات گالری هنری پیکاسو شامل سرویس ضمانت 30 روزه بازگشت کالا و گارانتی یک ساله ثبات رنگ می باشند
مشتریان گرامی می بایست پیش از ارسال کالا مراتب را از طریق تیکت پشتیبانی اطلاع رسانی کنند
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 9106بار - 2. آیا امکان چاپ عکس های مشتریان وجود دارد؟
.بله ، مشتریان گرامی می توانند درخواست چاپ تصاویر خود را از طریق تیکت پشتیبانی اطلاع رسانی کنند
آیا این پاسخ مفید بود ؟ بله / خیرتعداد بازدید 8352بار